Det finns ...

... mycket att göra när man inte vill plugga. Julsakerna är nerpackade. Hunden har fått långa promenader. Har varit och handlat hundmat. Åkte och köpte tvättmedel och sköljmedel, i morgon blir det en massiv tvättinsats.Vinka av Mr H (han lämnar mig några dagar och åker till sina hemtrakter). Telefonen har gått varm. Jag har bokat en resa till Rom (2600 för två personer tor - bättre kan det inte bli. Har någon tips på hotell/pensionat så är jag tacksam för tips.) Nu ska jag gå till affären och lösa ut boken jag köpt till nästa kurs. Sedan promenera Besten igen. Jag ska nog lyckas låta bli att plugga idag med.  :-)

Kommentarer
Postat av: Helena och Justus

Åh, vad härligt med en resa till Rom! Jag och min tidigare pojkvän var där i oktober och då bodde vi på Hotel Piave; http://www.albergopiave.it och det var helt okey. Ingen lyx, men rent och fräscht och värt pengarna. Framför allt var läget väldigt bra med gångavstånd till det mesta. Jag kan även rekommendera en väldigt bra, nyutkommen bok som heter "Resa till Rom" av A-L Dahlgren. Den var min bibel under Rom-resan. Men fastna nu inte på hotellets hemsida och på Adlibris, utan se till att plugga lite också :-).

2009-01-13 @ 22:46:44
URL: http://www.dovier.se
Postat av: Lotta

När du kommit ut på andra sidan tentan har du en utmaning/lista att hämta hos mig. Men den får INTE besvaras innan tentan är gjort. ;-)

2009-01-14 @ 15:24:03
URL: http://vallterrier.wordpress.com
Postat av: Lotta

...tentan är <i>gjord</i>, ska det naturligtvis stå.

2009-01-14 @ 15:25:18
Postat av: KD

Tack Helena, det verkar ju supermysigt. ( Jag har bara surfat lite, jag lovar) Guidebok fick jag på födelsedagen så den biten är redan avklarad.

2009-01-14 @ 15:33:56
Postat av: KD

Lotta, utmaningen är funnen. Återkommer om det.

2009-01-14 @ 15:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback