Vad bidde det då då?

Jo, jag skulle ju gå på spinning idag. Två pass på raken. Ett baspass. Ett medelpass. Bara för att se om jag fixar det ... och lite för att slippa tentaplugga (har klarat mig undan det en stor del av dagen genom att tvätta, tvätta och tvätta).

På väg upp från tvättstugan insåg jag att det åskar aldrig inne (ibland är jag trög), de där blixtarna jag såg hade bara en förklaring. KÄNNING!!!!! Ingen bra uppladdning för ett spinningpass, än mindre för två.

Har tryckt i mig bananer. Tur att de fanns - i kylskåpet tronade ett utgånget mjölkpaket i ensam majestät tillsammans med grillsåser, ketchup och ägg, således ingen känningvänlig mat. Bokar av spinningen och äter en riktig måltid (måste till Hemköp först) och tar sedan en promenad med Besten - lite mer lågintensivt och känninganpassat.

Ps Jo, jag har Dextrosol hemma - men jag hatar att stoppa i mig det. Får en j-a rekyl av det, bara känningen i sig ger en rekyl. Dextrosol på det skulle kunna skjuta sockret högre än NASA kan.

Kommentarer
Postat av: Ume-Sara ;-)

Låter otäckt det där. Tur du har koll och vet vad du ska göra. Våra blivande grannars 10 åriga son har diabetes och med tanke på all den tid han redan spenderar här (ca 10 timmar/dag hela jullovet) så ser jag numera till att alltid ha frukt och dextrosol hemma och att servera mellis med militär punktlighet (de åker hem för lunch och middag). Dextrosol brukar ju inte stå på min shoppinglista i vanliga fall direkt.



Egentligen ville jag bara titta in och önska LYCKA TILL i morgon på tentan! Håller tummar och tår!



Stor kram!

2009-01-14 @ 22:33:39
Postat av: Mårr

Huvva, var rädd om sig, kd!

2009-01-14 @ 22:58:55
Postat av: Hanna

Ja, var rädd om dig! Hoppas du slipper värsta rekylen och att tentapluggandet går bra.

2009-01-14 @ 23:39:28
Postat av: Dinfia

Alltså, Dextrosol och Kandidaten tar en månfärd? DET låter inget bra alls. Bra beslut att avboka passet.. lätt hänt att man annars: Jaja, fixar det nog...

2009-01-18 @ 12:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback