Vi är tre ensamvargar i familjen

Ingen risk att vi nöter på varandra i den här familjen. Alla tre har tillbringat ett dygn på egen hand.

Mr H drog iväg på kryssning med kompisarna igår. Väntas hem idag. Troligen i ett uselt skick. Oj, vad jag ska skratta åt hans självförvållade huvudvärk. Undrar om han kommer ihåg tricket om hur man får sängen att stå still. Undrar om tricket fungerar på Ålandsbåten?

Lilla Besten skickades till pensionat Brodern igår. Idag gav sig pensionatets herre och Besten ut på rådjursjakt. Tydligen har Besten varit fantastiskt duktig. Lillebror rapporterade lyriskt i telefon och räknar kallt med att övriga jagande herrar  vill ha med den fantastiska taxen också nästa gång de jagar. Och med taxen på jakt följer ju alltid Brodern....

Själv har jag sovit gott och länge. Sovmorgon ända till åtta, gu'bevars. Njutit av bristen på bryskt uppvaknande vid en taxattack. Gick på spinning. Varit på helkroppsmassage (en av alla trevliga 40-års presenter). Idag känns livet fint.


Kommentarer
Postat av: Mårr

Åh, det där med massage är nog beroendeframkallande misstänker jag, så jag vet inte om jag vågar pröva. (Gick till en naprapat en gång och bara den ganska brutala misshandeln av några få muskler var något jag gärna skulle ha fått upprepat.)

2009-01-31 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback