Hej ... igen, typ

Jo, jag är tillbaka. Hur varaktigt och regelbundet det blir visar sig, men så länge det varar lär i alla fall både moster och moder vara glada. Tack alla för fina mail och kommentarer. Ibland bestämmer sig livet  för att ta en vädning man alls inte tycker om. Hur mycket fysisk och psykisk energi och hur många år man än lägger ner för att vända det så är det kört. Det är lagen om alltings jävlighet. Livets orättvisa. Murphy etc. Då kan man behöva lite tid för att kontemplera. Inte är min kontemplering färdig, men jag har i alla fall näsan ovanför vattenytan igen. Åtminstone mestadels.

Mer tänker jag inte orda om det eftersom jag tycker illa vara att vissa människor som läser här, människor jag emellanåt träffar dagligen, inte tycker sig kunna växla ett enda ord med mig. Jo, jag vet att det hör till när man bloggar. Det är fritt fram för alla att läsa så länge man inte sätter lösenord. Kan ändå inte låta bli att känna det som om det spioneras. Därför håller jag bloggen till neutrala, "öppna för alla" ämnen. De som ska veta fler detaljer får veta dem ganska "automagiskt" och är det någon mer som tycker sig ha ett behov är det fritt fram att fråga, det tar jag inte illa upp av. Därmed inte sagt att jag alltid kommer att dela med mig - det kan bli ett nej.

Kommentarer
Postat av: Helena och Juvelen

Härlígt att du är här igen - välkommen tillbaka! :-)

Postat av: Mårr

Väldigt trevligt att se dig igen, även i detta forum. Kram!

2009-07-22 @ 23:15:10
Postat av: Annette

Varmt välkommen tillbaka:) önskar även jag.

Du skriver så trevligt och underhållande om neutrala ting att det inte behövs några ingående detaljer, det finns veckotidningar för sådana önskemål.

Hoppas det är bra med lilla vovven.

2009-07-23 @ 11:11:19
Postat av: Sara

Bra skrivet, personligt men inte privat är en stil du håller på bloggen med den äran!



Kram Sara

2009-07-23 @ 20:36:16
Postat av: KD

Trevlig att bli så fint välkomnad tillbaka.

Tack! :-)

Veckotidningarna fick mig att fnissa, Annette. Så är det ju!

2009-07-24 @ 14:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback