Dans

Lillstumpa är i dansåldern. Hon ska bli artist när hon blir stor säger hon. Alla svar hon har till en, alla uttalanden hon gör omvandlas till sång och knixande med kroppen. Det sätts dans till alla ord. Idag var jag hos sekreteraren på hud i ett ärende och fick reda på att kursen är godkänd och klar. Hur det gick till övergår mitt förstånd, men är ingenting jag tänker ifrågasätta och det var inte utan att jag gjorde en liten dans i omklädningsrummet á la Lillstumpa. Fast när jag gick hemåt besinnade jag mig och höll armarna längs sidorna och satte ena foten framför den andra så där välordnat som man gör när man går.

Kommentarer
Postat av: Lotta

"...så där välordnat som man gör när man går."



Så där välordnat som man gör när man är tant, menar du väl. ;-)

Postat av: KD

öh ... den biten ville jag helst glömma :-)

2009-06-04 @ 19:05:03
Postat av: Mårr

Jamen åh, det är väl klart att du klarade skinnkursen, hurra!



(Kläm in ett litet paraplysteg emellanåt så känns det bättre ska du se ;))

2009-06-04 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback