Kviddevitt

Det blir lite pausfågel här, troligen en god stund framöver.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha en skön paus, och kvittra ordentligt. Glöm inte att du ska maila mig...!

Postat av: Mårr

Är du ok?

Är du snäll och mailar mig pyttelite också? (Blev lite orolig nu.)

2009-06-05 @ 23:47:20
Postat av: KD

Det kommer ett mail, Mårran. Kanske inte idag men någon gång i veckan.

2009-06-06 @ 03:55:18
Postat av: Mårr

Ser fram emot det, vännen. Var rädd om dig och raraste du, säg till om det är nåt man kan bistå med.

2009-06-06 @ 12:15:04
Postat av: Hanna

Åh, vad tråkigt för oss! Jag förstod det som ett sommarlovspaus, men har det hänt något mer? Hoppas du får en fin sommar! Kram

2009-06-08 @ 08:25:12
Postat av: Helena och Justus

Det är inget kul när vi inte får läsa om hur Kandidaten och Lilla Bästen har det :-(. Hoppas i alla fall att ni har en bra paus och att ni snart är tillbaka här på bloggen!

2009-06-09 @ 11:37:14
URL: http://www.dovier.se
Postat av: tina

Hoppas att det är en fin sommarlovsfågel och att du har det fint. Kram

2009-06-18 @ 08:54:30
URL: http://www.pickipicki.se
Postat av: Sara

Glad midsommar på dig! Hoppas att du har det bra. Kram sara

2009-06-18 @ 22:31:19
Postat av: Helena och Justus

Men kandidaten, vart har du och LB tagit vägen? Juvelen och jag saknar era inlägg. Kan ni inte komma tillbaka snart?

2009-07-05 @ 16:13:45
URL: http://www.dovier.se
Postat av: KD

Tack raringar! Ibland går inte riktigt livet som man tänkt sig oavsett hur mycket psykiskt och fysiskt arbete man lägger ner i det. Så är det nu! Turligt nog har man inte så många livskriser av det här formatet, men just nu känns bloggandet inte så viktigt. Jag har aldrig varit typen som vräker ur mig privata saker av dignitet på bloggen. Personligt och "harmlöst", javisst - men vissa saker håller jag inom en liten krets. Uppskattar era kommentarer och mail. Sköt om er! Förr eller senare dyker jag upp här igen. Till dess ....

2009-07-08 @ 07:19:51
Postat av: tina

Åhnej, typiskt också.

:/

Kram, kram och kram.

2009-07-08 @ 22:52:11
URL: http://www.pickipicki.se
Postat av: Helena och Justus

Livskriser är ju inte det minsta roliga, och inte det minsta roligt heller att du har drabbats av en. Hoppas att saker och ting reder upp sig inom en inte alltför avlägsen tid, och att vi besökare får tillbaka "vår" kandidat och lilla best här på bloggen. Juvelen och jag fortsätter att titta in med jämna mellanrum för att se om ni är tillbaka, och tills ni dyker upp igen önskar vi er en välgörande återhämtning. Stor kram!

2009-07-19 @ 16:06:04
URL: http://www.dovier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback