Nyklippt

Jag snörvlar och snorar, fryser och svettas om vartannat. Det går bra så länge jag har Cold & Flu och Afrin i kroppen, men så fort verkan av dem går över är det kört. Släpade mig in till Stockholm för att utnyttja den superfina födelsedagspresenten jag fick av Ingenjör´n. Nu är det slut med undersköterskefrisyrer och kombinationen haremsdam/amerikansk hemmafrufönat hår. Jag blev klippt av en riktigt frisör. Nu är jag fin. Och att det dessutom var väldigt trevlig att sitta där med sin kompis och världens coolaste frisör gjorde ju inte det hela sämre. Det blev en bra dag trots förkylning. Tack Ingenjör'n!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ingen dum kombination alls! Och du blev fin i kalufsen tyckte jag! :)

2009-03-16 @ 22:21:57
Postat av: Annette

Hur blir man klippt i Huvudstaden? Kalufsbild!

Hoppas förkylningen ger sig av snart.

2009-03-17 @ 11:02:16
Postat av: KD

Hrm, kanske kan bli en kalufsbild bakifrån - när Mr H kommer hem från jobbet. Framifrån får ni vänta på. Just nu rinner ögonen och näsan är rudolfimitatör ...

2009-03-17 @ 12:40:21
Postat av: Mårr

Ooooooooooooooooo så roligt - visst är lady Morgan the best!!!!



Vill också se frippan ju.

2009-03-17 @ 17:42:03
Postat av: KD

Lady Morgon är klart cool! Skitmysig kille/lady!!!

2009-03-17 @ 17:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback