Svältfödd ....

På eftermiddagen drog jag till infektionsakuten för att göra en kandidatjour. Några timmar senare kom ett MMS från Mr H med kommentaren: "Ett vasst skall från köket. Hon står vid dörren och skäller efter en bit mat. Får stackaren inga måltider av dig?"

Det där är skafferidörren. Bakom den står hennes säck med hundfoder.  Mr H fick ett SMS tillbaka "F-n vad du är lättlurad! I morse fick hon rejäl frukost och innan jag stack sex köttbullar". Svaret blev "Jaja hon skällde och gav menande blickar". Vem var det som trodde att man kan neka henne någonting? Hon har oss lindade runt sin ena bakklo.

Kommentarer
Postat av: Mårr

La Tax Diabolique. Hon är fortfarande min idol.

2009-05-24 @ 00:18:11
Postat av: KD

Jag måste definitivt sluta säga att hon har en valnötshjärna. Hon är ju tillräckligt smart för att ALLTID få som hon vill.

2009-05-24 @ 02:54:48
Postat av: Mårr

Streetsmart, det är väl eg allt man behöver. Raringen!

2009-05-24 @ 09:44:38
Postat av: Lotta

Hehe... man får inte vara dum, då kan man få förbli hungrig. ;-)

Postat av: Anonym

Ingen risk att Besten svälter ....

2009-05-24 @ 18:56:32
Postat av: Annette

Jamen hon ser så smal och fin ut, lite till kan hon väl få. Vänta bara hon kommer säkert snart att kunna öppna skafferidörren.

2009-05-24 @ 20:41:53
Postat av: KD

Jag bävar för den dagen, Annette!!

2009-05-25 @ 07:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback