Ekorrhjul

Mr H är i Luleå hos gamla mor och jag försöker komma ifatt med allt här hemma. Två veckor i Karlstad var förödande just i det här läget. Jag flyttar möbler och spikar tavlor. Funderar på AT. Ska jag? Var ska jag i så fall? Bokar tid på diverse ställen jag måste till. Tvättar. Försöker samtidigt ta hand om mig själv, träna, promenera hunden och träna henne. Dessutom måste jag komma i kapp i skolan. Det är mycket ekorrhjul just nu. Tänker inte tjata mer om det. Istället kan ni roa er med att läsa om:
Medicinska memoarer, boktips från Sivan
Utan eko, Mr H:s bok som dök upp i flytten
Emma - Mias dotter, som jag tänkt läsa länge och kom till skott nu

Eller gör någonting med era Västeråsgurkor, det har jag gjort.
Sagolikt god ättiksgurka
Bostongurka - ännu inte provsmakad. Färgerna blev underliga, återkommer när jag provsmakat.
Ättiksgurka - de här står på kylning just nu, vi får väl se vad det blir av det.

Snabblagat middagstips kommer här.

Kommentarer
Postat av: Annette

Du är otrolig! var får du all energi ifrån.?

Luleå verkar trevligt där har jag en god vän som är tandläkare och berättar mycket om "tuffingarna" i norr.

2009-09-25 @ 22:22:00
Postat av: KD

Jo, det är trevligt där uppe, Annette. :-)

Energin är slut. Vad göra?

2009-09-26 @ 02:25:28
Postat av: Helena och Justus

Ja tjena, din tillvaro låter minst sagt stressig. Inte idealiskt, men så blir det ju ibland. Hoppas att det lugnar ner sig snart.



Tack för dina alltid lika snälla ord om mina bilder :-). Det vore en ära att få fotografera taxfröken, så självklart är ni mer än välkomna hit! Jag har inte mycket inbokat nu under hösten, så ta en tur hit om ni vill så står Nikon och jag redo.

Postat av: KD

Vad snällt av dig. Ska höra vad Mr H säger, det värsta är väl att det är svårt med tiden.

2009-09-28 @ 10:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback