Cyberhimlen har öppnat sig igen ...

Tjohooo! Efter tre dagars utestängning låter bloggen mig äntligen komma in.  Cyberhimlen står öppen och välkomnande igen. Mycket har hänt sedan senaste inlägget, dock inte mycket av vikt.

Effektivitetsfebern eller "bokstavsåkomman" som
Lotta valde att kalla det gick över med en natts sömn. Lättbotat med andra ord. :D

I söndags tog vi en biltur i det vackra vädret och såg årets första trana, en hare och några rådjur. Hittade drömhuset (för vilken gång i ordningen kan man fråga sig). Till fyndpris kan tilläggas. Men eftersom det krävde nya el- och vattenledningar, uppgrävd grund, helrenovering av två badrum och ett kök samt fönsterbyte (alla fönster), målning på utsidan och ytskiktsrenovering tyckte Mr H att det ändå var dyrt. Glädjedödare!

Påsklovet är slut. Det innebär mer ortopedi. Den här veckan på Samariterhemmet. Kan säga att ortopederna inte gjort mig besviken den här veckan heller. Det är så roligt. I går, fotmottagning och artroskopi på axel. I dag öppen axelkirurgi ( där jag minsann assisterade hela tiden. Jag, bara jag!) och knäledsartroskopi. Fick köra runt lite med "skopet" och sedan sätta suturerna.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men hallå ... nu är väl Mr H lite småsint. Han har väl ändå inget annat för sig än att totalrenovera en kåk? ;-)

Postat av: Kandidat Dropp

Precis min åsikt! Vaddå jobb? Vaddå meka med Lotusen/motorcykeln/annan teknisk pryl. Han kan väl meka med huset?

2008-04-01 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback