Duggan avklarad

Kirurgduggan är avklarad. Den här gången var frågorna relevanta. Förra gången var det som att en berusad gorilla skrivit åtta av tio frågor. Ryktet säger att de testade någon ny form av dugga i de två första grupperna som skrev (jag var i grupp två), men att man därefter gick tillbaka till "lätta frågor" eftersom 50 % körde på den nya formen. Om det är sant vet jag inte. Men när man tycker att endast två av tio frågor är relevanta för den kommande yrkesutövningen måste ändå någonting vara fel. Eller?

Kommentarer
Postat av: Mårr

Vad hade ni nu för dugga, då?

Nedre gastro var helt sinnessjuk, övriga rätt okej har jag för mig.

Postat av: Kandidat Dropp

Det var ju nedre gastro, fick skriva om den. Övriga duggor har varit vettiga - hittills.

2008-04-15 @ 05:25:39
Postat av: Mårr

Ahaaaaaaaaaaa.

2008-04-15 @ 14:17:55
URL: http://www.minplats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback