Inte en dag för tidigt ...

När Lilla Besten kom till oss fick hon med sig sin gamla korg. En flätad sak, där hon själv bitit ner kanten där fram (produktutveckling krävs - vår förra tax gjorde likadant). Mr H har hela tiden avskytt den korgen och velat byta. Kandidaten har varit motsträvig. Hon hade den förut. Den duger åt henne. Det är lätt att tvätta filtarna. Det har varit Kandidatens argument. Så gav Kandidaten med sig. Inte en dag för tidigt kan man konstatera. Besten älskar sin nya sovplats och tillbringar betydligt mer tid där än hon gjorde i sin gamla. Både sköna läsfåtöljen, soffan och extrasängen ratar hon för sin nya korg.

image707

image708

image709

Kommentarer
Postat av: Helena och Justus Juvel

Det verkar som att Lilla Besten kan komma att få en lysande vår med ny superskön hundsäng, viltspår och valpar, förutom alla härliga promenader som hon redan får. Det är väl ungefär allt som hon kan önska sig, gissar jag? :-) Kom igen och ta de där viltspårettorna - det är ju urkul att få en viltspårchampion och en SVCH-titel ser väääldigt bra ut i valpstamtavlor :-).

2008-04-07 @ 14:03:22
Postat av: Mårr

Å, men ÄNTLIGEN en ståndsmässig viloplats för en liten best, sa hon (tror jag) :)

Postat av: Lotta

Mmmm, precis så mysigt ska en Liten Best självklart ha det. En så'n säng skulle garanterat hennes pojkvän-wanna be trivas förträffligt i också. ;-)

2008-04-07 @ 22:20:09
URL: http://vallterrier.wordpress.com
Postat av: Kandidat Dropp

Helena o Juvelen: Jo, jag kanske måste ta mig samman och ta de där spåren? Fast jag är inte så sugen ...

Mårr: Jodu, prinsessan på ärtan brukar vi kalla henne

Lotta: Tveksamt om lilla fröken delar med sig :-)

2008-04-08 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback