Neuro

Första neuroveckan avklarad. Slitigt men lärorikt. Neurologerna har verkligen varit intresserade av att undervisa. Vi har haft kandidatmottagning tre dagar. Det är suveränt att få träffa patienter på egen hand, få göra en fullständig neurologisk undersökning och sedan träffa patienten en stund tillsammans med handledaren som tipsar och visar. Patienterna är underbara. Två timmar ger de oss av sin tid. Det tycker jag är generöst.

Fem skoldagar kvar till jullovet. Jag tror det ska gå ...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart det går!

Postat av: Mårr

Oh ja, det går.

Jag missade neurokandidatmottagningen eftersom jag som vanligt var utlokaliserad (fast jag hade det bra där jag var, fick l-peta och greja), men jag har hört att den var jättebra på Ackis.

2008-12-13 @ 14:47:53
URL: http://www.minplats.blogspot.com
Postat av: KD

Klart det gör! :-)

2008-12-13 @ 19:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback