Puh!

När denna kandidat går av sitt pass i morgon har hon gjort 48 timmar på extrajobbet sedan den 25:e. Sedan en välbehövlig kort paus, så på´t igen. Välkommet tillskott i kassan, speciellt som röda dagar ger lite mer, men frågan är om det är rätt prioriterat att jobba. I mitten av januari går neuropsyktentan av stapeln och kandidaten har inte en susning om när hon ska hinna läsa.  Trots ganska lugna timmar på jobbet händer det hela tiden småsaker som behöver hanteras och att sätta sig med böckerna annat än korta stunder är det inte tal om. Några gamla tentor har jag i alla fall hunnit med. Nu är väl inte psykiatridelen av tentan någonting att oroa sig för, det ska nog gå att läsa in. Men neurologin! Attans svårt och attans konstiga, detaljerade frågor. 48 timmar på ett dygn får nog bli en nyårsönskning. Någon som kan hjälpa till med det?

Kommentarer
Postat av: Mårr

Njäej, inte just tidsmagi - men kanske lite neuroknep och -knåp om du kör fast - jag <i>minns</i> verkligen inte allt, men har nog ett hum om var jag ska leta, sånt brukar stanna kvar tack och lov.

2008-12-29 @ 08:08:31
Postat av: KD

Det vore inte fy skam med knep och knåp. Jag återkommer när jag har en klarare bild av mina kunskapsluckor.

2008-12-29 @ 20:14:21
Postat av: Mårr

You do that

2008-12-29 @ 23:32:29
Postat av: Hanna

När man vet vad man inte kan har man ändå kommit en bra bit på vägen. Hoppas pluggandet går bra för dig och att du lär dig snabbt! Gott nytt år!:)

2008-12-30 @ 09:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback