Diösgreppet

Natten och förmiddagen har tillbringats ömsom på toaletten, ömsom med huvudet nerstucket i en hink. Ja, stundvis faktiskt båda två samtidigt. Om 17 minuter skulle jag gått på ett pass på kvinnoboendet och fått fint OB-tillägg. Så blir det inte.  Lilla Besten har blivit utlokaliserad till brodern idag, till Storstumpas förtjusning. Mr H har flytt till garaget. Själv tänker jag krypa ner i bingen igen och sova. Med fyra veckors bacilluskprat känns det här som en never-ending story. Återvänder inte till bloggen förrän jag kan skriva om annat än små otäcka saker som invaderar min kropp. Glad Påsk - eller någonting sådant.

Kommentarer
Postat av: Ingenjörn

Men vilken makalös otur du har! Nu räcker nog inte mitt dansande längre är jag rädd! Krya på dig!
Kramar!

Postat av: Mårr

Men stackars! Vad är det för serieoknytt som drabbar dig - skjuss bort med dem!

2007-04-06 @ 18:16:35
URL: http://minplats.blogspot.com
Postat av: Skylla

Åh, hjärtat då!
Glad påsk i alla fall!

2007-04-06 @ 18:31:38
URL: http://www.hypodea.com
Postat av: Dinfia

Snart dax för häxdoktor? :-)

Hoppas du mår bättre vännen!

2007-04-07 @ 06:51:25
Postat av: Kandidat Dropp

Jo, nu är det bättre. Tack!

2007-04-10 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback