Jag vill? Jag vill! Vill jag?

Fnissade för mig själv på morgonen. Folk känner mig bättre än vad jag gör själv. Tror de i alla fall. Apropå gårdagens inlägg om att jag inte vill börja skolan igen kom ett SMS från taxmamman: "Jo det vill du visst du vet det bara inte" och i morse hade moster skickat mail på samma tema: " Det är ingen tvekan. DU VILL! Sjuttiofem procent av Sveriges befolkning säger: JAG VILL INTE  när det är dags att återvända till arbete eller studier efter en ledighet ...  Man måste alltid VILJA ANNARS RASAR ALLT IHOP." :-)

Kommentarer
Postat av: Ingenjörn

Du kanske vill lite lite innerst inne...;)

Postat av: Mårr

Aha, det är så det är. Egentligen vill jag som f-n, jag har bara inte fattat det?! Puh, det var skönt att få veta :)

2007-08-25 @ 21:29:47
URL: http://www.minplats.blogspot.com
Postat av: Kandidat Dropp

Även jag famlade i mörkret. Men nu förstår jag. Jag vill.

2007-08-26 @ 07:14:34
Postat av: Dinfia

Klart att du vill!
Vi behöver fler läkare som har lite koll och medkänsla!

2007-08-26 @ 07:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback