Herr och Fru Best?

Idag har Lilla Besten träffat Sixten från Enköping. Möjligen blir han far till hennes valpar. Han var mycket intresserad av henne medan hon var mer intresserad av att busa med matte. Tänk att en hund kan var mammig ... eller borde det heta mattig?

image739
Herr Best är en kelen kille.

image731
Kom igen, matte, nu busar vi! Ägna tid åt mig. BARA mig!!!

image732
Herr Best ser lite olycklig ut när Fru Best ignorerar honom.

image733
Kolla matte, vad jag ligger fint. Skit i honom där framme!

image734
Han smyger försiktigt fram ... höll på att skriva att han tar henne bakifrån, men det var för vulgärt.

image735
Busa! Busa!

image736
Kolla, jag kommer ihåg hur man gör tass. Får jag godis nu?

image738
Säkerhetsavstånd

image737
Äntligen är hon still så jag får nosa.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Man ska hålla på sig, så fru Best agerar helt enligt regelboken. ;-)

Postat av: Mårr

Vi har en del gemensamt, jag och den där taxan ;)

(Ja alltså, jag kan också räcka fram tassen om jag får godis)

2008-04-20 @ 22:37:59
URL: http://www.minplats.blogspot.com
Postat av: Kandidat Dropp

När hon väl löper brukar regelboken vara borta ur minnet ...

2008-04-21 @ 07:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback