Vad hände med helgen?

Det senaste dygnet har tillbringats på jobbet. Under tiden har Lilla Besten blivit bortskämd. Gårdagen tillbringade hon med husse. Får jag gissa vad de gjorde så tippar jag på det var hockey på TV för hela slanten. Troligen låg Besten parkerad på husses mage och delade den nyinköpta vetelängden med husse. Besten njöt nog väldeliga.

Idag vet jag med bestämdhet att Besten och min bror varit i skogen. Hon rantade runt i tre timmar och letade rådjur. Väldigt duktig var hon sa brodern. Besten njöt nog väldeliga.

Min lott när jag kom hem blev att kamma Besten och plocka fästingar. Dagens skörd: tre stycken. Av den aktiviteten njöt Besten inte alls. Att bli kammad är klart överreklamerat tycker Besten. Hon ska vara glad att jag inte tog fram klotången och tandborsten i samma veva ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback