ProSofttjejerna

1996 flyttade jag till Stockholm. Hamnade på ett kanonjobb. Vi var många i samma fas i livet och trivdes fint ihop. Vi brukade hävda att chefen gjort fina rekryteringar. Några av tjejerna (ok, vi kanske inte kan kalla oss tjejer längre - kvinnorna/tanterna) har jag fortfarande kontakt med. En söndag under min lediga period kom de och lunchade och promenerade med mig och Besten. Det var så trivsamt att ha dem här.


Kicki och Carina

Carina och Homeira


Alla utom H, som tagit bilden.


Carina och Kicki


Besten var också väldigt glad över gästerna. Carina speciellt fattade hon tycke för. Det märks väl vem som har hundvana.

Kommentarer
Postat av: Marie

Flyttade också till Sthlm -96....obegripligt att det är så längesen.

Uuuuuuuusch, vissa saker får en verkligen att inse hur infernaliskt gammal man är :)

2010-02-21 @ 22:31:34
Postat av: Marie

Flyttade också till Sthlm -96....obegripligt att det är så längesen.

Uuuuuuuusch, vissa saker får en verkligen att inse hur infernaliskt gammal man är :)



(Nu är det sådär omöjligt att kommentera igen, så risken är att det blir multipla kopior av denna)

2010-02-21 @ 22:32:34
Postat av: Annette

Det ser ju väldigt trevligt ut, vad åt lunch-tanterna?

2010-02-22 @ 21:30:24
Postat av: KD

Påminn mig inte, Marie!

2010-02-28 @ 14:42:54
Postat av: KD

Tanterna serverades: http://kandidatdropp.blogg.se/receptboken/2010/january/sej-med-grillad-paprika-och-parmesan-4-port.html

2010-02-28 @ 14:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback