Snart är plågan slut

Lång dag idag. Som vanligt, oläsligt schema som ändå inte stämde. Huj, vad jag är glad att jag blott har två föreläsningsdagar kvar nu.

Nå, mot slutet var alla ovanligt trötta i min grupp och vi slapp meningslösa och irrelevanta diskussioner och blev ... häpp ... klara 45 minuter före utsatt tid.

Efter föreläsningarna hade Lillstumpa lämnat ett meddelande på min mobil där hon undrade om inte faster skulle komma och äta tårta med dem. Så blev det. De var inte hemma på min födelsedag så vi firade idag istället. Det var mysigt! Och Lillstumpa skar upp den största tårtbit jag någonsin sett. Födelsedagsbarnet skulle ha rosen och alla blad som hörde till ansåg Lillstumpa. Jag orkade inte ens äta upp bit ...

Väl hemkommen visade det sig att jag fått ett jobberbjudande till. Skönt, hade precis beklagat mig för Mr H angående det hela. Intervjun kändes helt ok, men jag har inte hört någonting från dem, trots att jag mot alla mina principer skickat mail och frågat när jag tyckte det drog ut på tiden. Så jag har funderat på vad jag gjorde fel och varför de inte hör av sig ...

Kommentarer
Postat av: Marie

Heja! Vad är det för jobb?

2010-01-07 @ 21:30:21
Postat av: KD

Återkommer i mail om det. Lite kluven just nu, har redan tackat ja till ett annat.

2010-01-07 @ 21:35:23
Postat av: Annette

Du har säkert inte gjort något fel.

Dom kanske inte fick någon julklapp av tomten och var sura över det.

Eller dom kanske fortfarande har helgledigt.

Har du fyllt år nyss?

2010-01-07 @ 22:52:21
Postat av: Lotta

Heja! Gott att ha lite att välja och vraka mellan...

Postat av: Lilla Mysan

Åh, jag minns de där skälvande sista dagarna på utbildningen! Ett år sen nu. Tänk vad tiden går :-) Vilken dag är din sista innan examen?

2010-01-08 @ 22:25:42
URL: http://lillamysan.se
Postat av: KD

15:e är sista.

2010-01-08 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback