Två flugor på smällen

Idag har vi gjort den äldre generationen en välgärning. Två flugor på smällen. Eller tre. Modern ska flytta och tyckte det var dags att jag hämtade mina prylar som hon förvarat sedan jag flyttade hemifrån 1987. Sagt och gjort, vi åkte dit med ett släp och befriade henne från bråten (fluga 1). Tid fanns inte att rensa men jag förmodar att en hel del finner sin väg till tippen eller Brodern. Vi befriade nämligen Modern från broderns saker också (fluga 2). Det är nte samma saker som förmodas gå till tippen eller till Brodern. När vi ändå var i krokarna passade vi på att titta in hos mormor ute på landet (fluga 3). Jag tog några bilder. Ni kan ju jämföra med sommarens bilder.













Kommentarer
Postat av: Lotta

Vackra bildern, men jag föredrar dock sommarvarianten.

Postat av: Annette

Jag tycker snön ger harmoni:)

Kul att rensa ibland gamla kära ting, man blir aldrig färdig verkar det som.

2010-01-26 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback