Herr Calici

Avdelningsarbetet har varit lugnt de första veckorna. Herr Calici har härjat på avdelningen och så många patienter som möjligt har skrivits ut. Tisdag kväll kände jag mig rutten i magen och onsdag morgon hade jag en överläggning med mig själv om jag skulle eller inte skulle gå till jobbet. Inte vann, jag kände mig inte särskilt dålig men magen var skum. Nöjer mig med att konstatera att senare fram på dagen skulle det visa sig vara rätt beslut. Idag mår jag prima, men får inte gå till jobbet förrän jag varit frisk i 48 timmar vilket innebär att nästa gång jag ser avdelningen är på måndag. Blä! Jag har långtråkigt!
Har läst "
Allt är upplyst". Uppdaterat bokbloggen med "Mr Jekyll & Mr Hyde" samt "Jag ska skydda dig från allt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback