Man kan kvävas på många olika sätt

Husse åker stafett-Vasan, eller vad det kan heta, så vi är bara damer i huset just nu. Pälsmonstret var inte sen att utnyttja situationen. När hon förstod att husse inte skulle komma och lägga sig hörde jag en duns på hans sida av sängen och snart hade jag en tryckande pälsboll i nacken. Jag lät henne hållas för det var ganska mysigt ända tills jag vaknade till frampå småtimmarna. Hur hon kunde veta att matte var vaken vet jag inte men lycklig blev hon. Kastade sig över min hals och där låg hon och försökte komma åt att slicka och tugga lite i (jo, hon gör det när hon är lycklig) i det av mina öron som var längst ifrån henne. Invirad i täcket var det inte alldeles lätt att få bort lycklig liten tax från halsen så ett tag trodde jag att jag skulle kvävas  ....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka ÄR en vaken matte, men Karlsson väljer att försöka döda mig via tungkyssar istället för öronhångel. ;-)

Postat av: Helena och Juvelen

Jag brukar också vakna av en hundnos i nacken och en hundmage mot min rygg, och det är så mysigt! Tack och lov försöker Justus inte kväva mig, för han väger trots allt runt 40 kilo så man vet ju inte hur det hade slutat :-).

2010-03-05 @ 15:40:09
URL: http://www.dovier.se
Postat av: KD

Lotta, det är jag glad att LB inte gör, då skulle hon lyckas. Hennes andedräkt är inte av denna värld.



Helena, tack och lov väger LB bara åtta, men det är tungt nog.

2010-03-05 @ 16:52:13
Postat av: Marie

Myyyyyyyyys, svårt avis på alla som blir nästankvävda av pälskärlek :)

2010-03-05 @ 16:53:33
Postat av: Siv

Marie: om du vill vakna av att nån söt och hårig en nästan biter av dig tån så kan du få låna Spocken natt mellan lördag och söndag ;)

2010-03-05 @ 17:15:50
URL: http://semestersiv.blogsome.com
Postat av: KD

Lilla Besten ställer också upp, Marie ;-)

2010-03-05 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback