Vad man gör vid poolen

Vi såg mycket på semestern men hade också många lata dagar, Mr H och jag. Mycket tid tillbringades med böcker, företrädesvis i en solstol vid poolen. Eftersom datorn, som alltid, var med laddade vi den med ljudböcker och jag fick för första gången användning för min iPod shuffle som inhandlades för hela EN (Sic!) krona förra sommaren.

Att lyssna på ljudböcker är nytt för mig. I lugn och ro vid poolen fungerade det bra men jag är tveksam till om jag klarar av att göra det hemma när så mycket annat kan störa koncentrationen och tankarna far iväg till vad som borde göras istället. Dessutom går det fortare att läsa på egen hand, jag ska villigt erkänna att trista boksidor skummar jag gärna.

Nåväl, följande böcker/ljudböcker tog jag mig igenom:
Domedagen är nära - Aarto Paasilinna
Döden ska du tåla - Karin Fossum
Infiltratören - Lasse Wierup

Iskallt och stenhårt, mina tjugo år i Texas fängelser - Richard Flinga
Paria - Björn Hellberg
Snablar - Aarto Paasilinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback