Välkommen till min nya blogg!

Jag gillar att laga mat, i alla fall efter recept. Det är sällan jag hittar på egna recept - i alla fall inte från grunden. Följer alltid recepten till punkt och pricka ända tills det är dags för sista kryddningen. Då kan jag blanda i både det ena och det andra.

Ena köksskåpet är fullt av recept. Det är böcker, tidningar och lösa recept. Jag måste rensa. Lägger därför ut recepten här. Ut från skåpet och in på bloggen. Så syftet med bloggen är inte att vara någon kreativ matinspiratör åt andra. Men, visst är du välkommen in att kika på mina recept. I den mån jag vet ska jag tala om var recepten kommer ifrån.

Mitt största problem är väl att antalet recept i skåpet växer. För varje recept som åker ut kommer flera nya. Nåja, de här har jag i alla fall rensat ut hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0