Kurs hit och dit

Här kursas det natt som dag.

* Dagtid i skolan. Fortfarande strokeavdelning. Handledaren är hur bra som helst. Dagarna går fort. Det händer saker hela tiden. Det som gav mig ont i magen förra veckan på avdelningen känns bättre. Öl:en som jag hade en diskussion med i torsdags lyssnade på det jag sa. Iofs ingen ändring av beslutet men öl har i alla fall dubbelkollat med anhöriga och tagit reda på vilken inställning patienten gett uttryck för när den fortfarande var frisk. Mer än så kan man inte begära....

* Kvällstid på hundkurs. Lilla Besten och jag går tävlingslydnad. Knappast vår nivå, men kursen i vardagslydnad blev inte av så vi hoppade på det här istället. Lilla Besten stör det inte alls att vi är "ute på djupt vatten", så länge hon får äta så mycket falukorv hon vill är hon så lycklig, så lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback