Sjukdom

Bacilluskerna har lämnat min kropp och Mr H finner inte längre pussar vara en fientlig handling. Nu är det istället Lilla Besten som flyr när hon ser mig - in under sängen. Har visst klippt för många klor på henne idag.....

Dagen har förutom kloklippning ägnats åt hundpromenader och sanering av köket. Herre jösses vad jag avskyr vårt kök. Det spelar ingen roll hur mycket man putsar, det känns ändå aldrig fräscht. Måtte vi få till ett nytt kök snart.

Mina tankar går hela tiden till en släkting som drabbats av sjukdom. Betydligt allvarligare än mina öroninflammationer och matförgiftningar. Än vet hon inte så mycket, men jag hoppas  innerligt att prognosen är precis så god som böckerna antyder att den oftast är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback