Några timmar sol

Solen tittade fram på förmiddagen. De få timmarna utnyttjade vi väl. Redan klockan åtta gav vi oss iväg på promenad och spårträning, taxmamman, taxpojkarna, Lilla Besten och jag. Det var inte någon rask promenad direkt, redan så tidigt var det varmt och hundarna lite slöa. Tre timmar stod vi ändå ut, lite skugga var det ju i skogen.

När det utlovade regnet kom satt jag på träningscykeln på gymmet. Tanken var att det skulle styrketränas, men cykeln höll ett hårt grepp om min kropp. När 40 minuter hade gått var det bara en våt fläck kvar av denna kandidat. Kvalmigare och äckligare väder får man leta efter.

Nu ska jag  försöka hålla Luther stången en stund till  och trilla ihop  i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback