Remobilisering, my ass!

Att remobilisera efter duggorna visade sig vara lättare sagt än gjort. Ändå tog jag en rejäl vilostund från böckerna innan anatomistudierna fortsatte. Gjorde roliga saker under vilostunden: åkte till Mr H i garaget för en pusspaus, åkte till brorsdöttrarna och svägerskan och fikade med dem. Väl hemkommen drabbades jag av blixtrande huvudvärk. Det är sällan det händer - var väl spänningen som släppte. Det löser jag med några tabletter tänkte jag och rotade i medicinlådan. Med alla medikamenter vi bunkrat i Enlgand borde det vara lätt. Jojo! Det kan man ju inbilla sig. På Boots blev vi visst så hänförda av allt spännande att vi glömde köpa vanliga värktabletter. Så det fick bli Lemsip ....

Har öppnat anteckningarna och bläddrat förstrött och ofokuserat. Gjort allt för att hitta viktigare saker att göra. Suttit vid datorn, spelat
bubbelskjutarspel, gått ut med hunden, gullat med hunden, rensat lite här och rensat lite där. Tyckte att jag förtjänade lite extra gott till middag. Åkte till McDonald's. Det blev Caesarsallad och McFlurry med Smarties och chokladsås. Så nu har jag inte bara ont i huvudet ... jag mår illa också.

Men i morgon. Då blir det andra bullar. Då blir det på´t igen. Kanske.

Kommentarer
Postat av: sara

Bubbelskjutarspel är underskattat som tentaladdare. Du
bearbetar ju din kunskap från svunna tider. Och det är bra det. Skjut på bara!

2007-08-02 @ 22:16:57
Postat av: Kandidat Dropp

Öh, händer samma sak om jag sticker iväg över helgen och inte tar böckerna med ?
Du ser, jag gör vad som helst för att slippa .....
Sitter här framför datorn, t ex.

2007-08-03 @ 05:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback