Hur fräck får man vara?

Nu tar hon sig friheter på dagarna också det lilla odjuret. Flera gånger har jag hittat henne i min säng. Sovande, ihoprullad som en kanelbulle. Hon vet att hon inte får. Men, inte skäms hon för det. När jag skäller på henne sträcker hon sakta ut sig och rullar njutningsfullt upp lilla taxmagen så att jag ska komma åt att klia henne bättre. Hur fräck får man vara? Ah, hon vet väl att matte inte har hjärta att vara arg på henne. Men snart blir det andra bullar. I eftermiddag kommer efterlängtad husse/sambo hem. Då försöker Lilla Besten inte ens......

Kommentarer
Postat av: Mårr

Hon är listig som en gammal räv, frk tax. All heder åt henne!

Postat av: Kandidat Dropp

Överlistad av en tax. Himmel! Vad säger det om mig?

2007-12-29 @ 21:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback