Det är inte bra att vara ledig...

Det är nog inte bra att ha en hel helg nästan för sig själv.
Då kan man börja tänka på livet och andra djupa saker....
Innan helgen såg jag fram emot tid för mig själv. Tänkte att jag behöver vila.
Men nu. Jag vet inte, jag. Kanske skulle ha tackat ja till passet som usk:a i går?
Det är ju helt förödande att gå en hel helg utan att göra någonting vettigt.
Promenera Besten, scrappa lite, städa lite, laga lite mat, fika också tänka massor.
Är det någonting som kan kallas konstruktivt?
Jaja, jag kanske har hittat en liten fästman åt Lilla Besten i alla fall.
Fästman och fästman, förresten. Det är väl mer en avelshingst.
Om nu en tax någonsin kan kallas hingst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback