Söndag

Finns väl inte så mycket att säga om den här söndagen.
Lilla Besten trodde ett tag att det var julafton idag, när hon fick resterna av det rökta hjortbenet. Först såg det ut som om hon inte vågade tro sina ögon.

168505-24
Till mig? Bara till mig?

168505-25
Är det verkligen bara till mig? Ingen annan som ska ha?

168505-26
Så nosade hon lite försiktigt...

168505-29
Så kom hon igång och gnagde och gnagde och ...

Det värsta är bara att hon dricker så mycket när hon gnagt.
Jag riskerar att bli uppjagad ur sängen i natt för att ta Besten på en promenad.
Väntade in i det längsta med kvällspromenaden och hoppas på att hon klarar sig till morgondagen.

168505-28
Min! Min! Bara min! Men, släpp då, matte!

I kväll har Mr H och jag sett på TV. Paradiset. Världens raraste film om ett gammal par. Han körde med henne som bara den. Men, hon bidade sin tid och vann till slut. Han genomdrev en tapetsering - med en gräslig tapet. Han tapetserade och domderade med henne. När han så inte var hemma var anarkin total och lilla tanten och hennes lika gamla väninna målade raskt över tapeten. Mr H och jag skrattade så vi tjöt. Det var en kärleksfull film. Alldeles fantastisk. Hoppas ni kan se den på reprisen.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

åååh, hon är rent bedårande, den lilla besten! :-)

Postat av: Mi

Oh, vilket paradis för lilla besten!! :)

2007-02-12 @ 14:54:25
URL: http://ingenjor.diaryland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback