Söndag 24/6

För lite sömn på midsommarafton och för mycket öl i går. Det är ingen bra kombination. Större delen av dagen spenderades i sängen med två böcker "Allt för min syster" och "Parning och valpning". Gjorde små avstickare för att ta Lilla Besten på promenad och ut i köket för att frukostera och luncha. Men klockan fem först tog Luther tag i mig på riktigt och tvingade in mig under duschen. Middag bjöd Mr H på. På Mammas Mezze. Så tog vi en biltur. Tanken var att Lotusen skulle användas, men det hade regnat för mycket, så det blev trotjänaren fiskebåten (Volvo diesel) istället. Åt Salahållet för ovanlighetens skull. Hittade mysiga sommarstugeområden och Uvberget. Dit åker jag nog hellre och badar i fortsättningen. Fjällnora är besudlat och Wiiks inte lika fint för badare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback