Lunga, suck!

Det tar emot väldigt nu. Jag vill bara att sommarlovet ska vara här. Ser inte alls fram emot de fyra sista veckorna på klnik innan vi släpps ut på grönbete. Ändå är en hel vecka ledig (inläsning) och övriga tre veckor delar jag mellan lungan och kardiologen, som sägs vara bra placeringar. Ändå skriker hela mitt inre i protest: VILL INTE.

Det är mycket som stulit energi det sista året. Inte mycket som gett energi. Jag behöver sommarlov och det fort. Sommaren blir ett kapitel för sig. Hade först tänkt jobba minimalt. Nu blir det heltid ungefär åtta veckor. Alla på kvinnoboendet. Betydligt mindre fysiskt och psykiskt slitigt än att vara usk:a. Vet inte om det är bra eller dåligt att jobba så mycket. Plånboken jublar och dessutom blev de så glada på kvinnoboendet när jag ville jobba mer än det var sagt från början. Får försöka glädjag mig åt det.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Jisses, när du skrev att ni bara hade 4 veckor kvar blev jag så avundsjuk - vad orättvist, tänkte jag. Men jag har ju bara 3 veckor kvar!!! Sen tenta, inläsning tre dagar sen och tenta igen.
:-O :-O :-O

Postat av: Kandidat Dropp

Urk! Två tentor kvar den här terminen? Stackars dig!

2007-05-06 @ 21:03:22
Postat av: Kandidat Dropp

Fast vi har å andra sidan en mastodont dito i höst....

2007-05-07 @ 08:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback