Skokloster

Skokloster besöktes av italienska bilar, motorcyklar och vespor idag. Naturligtvis också av oss.

168505-140

Visade sig mest vara nya bruksbilar = ointressant. Det blev därför ett kort besök.
Vägen hem blev inte den närmaste, vi passade på att titta in till lilla farmor.

168505-143

168505-142

Lilla Besten var med. Hon är olidligt enerverande just nu. Vänder baken åt alla. Människa som hund.

168505-141

Farmor kommer hon nog i håg och lekte lemur ... eller möjligen lemupp.... för att göra sig till. Den har ju hänt förr att den där gamla farmor hittat lite leverpastej åt Besten.


168505-147

I bilen är Lilla Besten dock som vanligt. Ligger lugnt och fint i mitt knä med huvudet tungt på husses hand över växelspaken. Precis som i soffan hemma. Får man röra vid husse och matte samtidigt är livet tiptop.


168505-146

Det är en bra knasig hund vi har! F´låt jag har.

168505-144


Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Åh, ljuvliga lilla Lemuppen! Min muppiga vovve har blivit vegetarian av sin skendräktighet, hon. Bröd och morot är mums, men sin vanliga mat är hon inte mycket för. Kan du tänka dig - Ella vill inte ha mat :-O
Vilken dag ska vi promenera? Jag är lös och ledig hela helgen!

Postat av: Anonym

En hund som är vegetarian!!! Lilla Besten förfasar sig.
Vi kan väl höras på telefon i kväll om promenaden.

2007-05-02 @ 07:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback