God man

Orkade inte se hela programmet. Efter femton-tjugo minuter fick jag myrkryp i kroppen av dessa sanslöst infantila människor. Mr H härdade ut och såg hela programmet och var mäkta upprörd efteråt. Josefsson har gjort bort sig rejält. Snyftreportaget har gått över alla gränser. Mr H har i sin upprördhet överöst mig med argument, länkar på nätet från folk som tycker som vi. Låtit precis som Mårr (läs hennes underbara inlägg SMS:a låna). Jag kan bara hålla med. Det finns tydligen för få förmyndare och gode män i det här landet.

Kommentarer
Postat av: Mi

Min pappa (juristen) hävdade alltid att det BORDE vara straffbart att vara dum. Jag är mycket ofta böjd att hålla med honom på den punkten.

Mer goda män till folket!!

Postat av: Kandidat Dropp

Gärna vackra också ;-)

2007-11-16 @ 18:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback