Ny rapport från sjuklägret

Jo, jag tror vi börjar hämta oss.

Lilla Besten från den mentala och fysiska påfrestningen att ha drivit rådjur i två dagar.

Jag, från den lilla atypiska pneumoni som varit mitt sällskap i några månader. Ärligt talat känner jag mig inte bättre och luftens syremättnad är fortfarande för låg, men... Och det är stort MEN. Sockret är äntligen under kontroll. Sockret som under dessa månader helt levt sitt eget liv, på en betydligt högre nivå än vad som är lämpligt. Ibland har jag inte vetat om det är infektionen eller det höga sockret som fått mig så trött. Kroniskt trötthetssyndrom? Bah, prova Diabetes Mellitus så ska ni få se på trött. För den delen går det nog bra med nästan vilken kronisk sjukdom som helst. Det sliter. Så är det bara. Men nu ser det lite ljusare ut. Lite Ery-max och Pulmicort och jag kan börja gå tillbaka till mina vanliga. betydligt lägre, insulindoser och kanske kommer orken med det.  Ery-Max, Kandidatens bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att det går åt rätt håll för er båda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback