Morgonstund ....

Kvällspromenaden blev extremt kort. Hann inte gå många minuter innan himlens portar öppnade sig och det började hagla. Tydligen någon som menade att vi skulle ända promenaden. Annat var det i morse. Dimslöjor men klar och frisk luft och en (lite trött) morgonsol när vi stegade ut genom dörren 6.06 i morse, Lilla Besten och jag. Nästan en hel timmas promenad hann vi med. Det är sällan vi går mer än en halv timma på vardagsmornar. Men, nu var vi tidigt ute och det var så rogivande. Hade ingen kamera med mig. Mobilen fick duga, även om det är svårt att fånga det vackra, speciellt som någon klant (oklart vem ;-) ) satt sina fingeravtryck på linsen. Det var magiskt att gå i dimslöjorna. En underbar start på dagen.

image721

image722

image723

image724

image725

image726

image727

image728

Kommentarer
Postat av: Mårr

Gudars så fint. Vad jag längtar...ut.

Postat av: Lotta

Himlans fina bilder, trots fingeravtryck... Eller kanske - tack vare? Lite extra dimma liksom. ;-)

2008-04-16 @ 06:50:06
URL: http://vallterrier.wordpress.com
Postat av: Kandidat Dropp

Öhrm, jo, så kan man ju se det :-)

2008-04-16 @ 08:04:03
Postat av: Helena

Vilka vackra bilder! Till och med morgontrötta jag skulle nog ha uppskattat en sådan morgonpromenad trots att den påbörjades så gräsligt tidigt :-). Justus och jag brukar masa oss ut vid halv nio på vardagarna, och inte ens vid denna ganska rimliga tidpunkt blir det några långa morgonrundor :-/. Ha en bra torsdag!

2008-04-17 @ 09:49:58
URL: http://vitbalansen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback