Jag i ett nötskal

Dammsög, torkade golven. Hällde ut tvättmedel på golvet. I precis den ordningen. Jag i ett nötskal. SUCK!

På den ljusa sidan kan noteras att Lilla Besten inte ens höjde på huvudet för dammsugaren när jag dammsög under sängen där hon låg. It's a first. Hon som i början när hon kom hit blev minst sagt hysterisk när dammsugaren kom fram.  För varje dag ser jag hur hon förändras. Hur hon morskar till sig. Nog för att jag älskar den lilla pälsbesten som hon är, men lite hyfs här och lite hyfs där skadar inte.

Kommentarer
Postat av: Mårr

Redo för Pålle nu då? ;)

Postat av: Kandidat Dropp

Huj, jodå! Jag har laddat. Själv? Redo för sista rycket?

2008-01-13 @ 16:49:39
Postat av: Mårr

Mest förtvivlad och undrar var jag ska hitta nån som helst motivation - jag VILL inte lära mig nåt om gyn eller barn!

Oh well, kanske får igång nån dödsryckning som räcker till i maj. Hoppas det.

Stort lycka till med kirurgin, hoppas du gillar det! (Var inte min favoritsport, fast jag tyckte det var rätt skoj när man var med på de första operationerna.)

2008-01-13 @ 20:12:53
URL: http://www.minplats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback