Årtionden för sent

Mode har aldrig varit min grej. Varken vad det gäller kläder eller heminredning. Nu, kanske tio år efter att det var högsta mode har jag kommit på att vad vårt nya kök behöver är en magnetisk kryddtavla. Vet ni vad jag menar? En stålfärgad tavla som är magnetisk och där man kan trycka dit kryddburkar i särskilda hållare med magneter. Mitt problem är att jag inte har en susning om var man hittar en sådan. Magnetiska tavlor finns på IKEA. Men var hittar man hållare för kryddburkarna? Vore innerligt tacksam för tips.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Hmm, jag vet att jag har sett det någonstans men minns inte var. I en sån där hushållsaffär du vet där de säljer kastruller och diverse köksredskap tror jag det var.

Jag är grymt nyfiken på nya köket! Lär lär ju skulla komma och spana in det i augusti! (Ps - klämma taxmage i helgen?)

2008-07-24 @ 08:49:37
Postat av: KD

Jaaaa, klämma taxmage. Köket är inte färdigt, men du kan få en förhandstitt om du kan slita dig från polisen lördag eller söndag.

2008-07-24 @ 10:48:03
Postat av: Mi

Jag är rätt övertygad om att jag sett dem på Designtorget, Granit eller möjligen Stockhome.

2008-07-24 @ 13:01:49
Postat av: Lilla Mysan

Jag kanske rent av tar med mig Polisen för påseende och kompisgodkännande ;-)Jag hör av mig på lördag!

2008-07-24 @ 14:23:29
Postat av: KD

Tack för tipset, Mi. Kollade Designtorget när jag började leta - de har det inte, i alla fall inte på webben. Men ska genast kolla de andra två. Hoppas! Hoppas!



Lilla Mysan, so be it.

2008-07-24 @ 16:45:53
Postat av: Lotta

Min första tanke var: Designtorget. Men det var tydligen fel, så då satsar jag på Granit!

Postat av: KD

Ingen lycka där heller, Lotta. Tänk att det ska vara så svårt.

2008-07-27 @ 07:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback