Jodå

Jodå, idag känner jag mig både lättad och glad över tentan. Och nöjd med gårdagen. Luther hölls stången och istället för en massa måsten tog jag en sväng till kursare S (som tråkigt nog flyttar under sommaren) och drack te och fick mig en duvning i hantering av vattensköldpaddor av hennes rara 7-åriga dotter. Efter det middag på stan med Veterinären. Alltid skönt att få diskutera ditten och datten med henne.

Gläds åt mina Paulior. Några blommar fint just nu. Bra sugen på att beställa fler, men det får bli när midsommar varit så plantorna inte riskerar att fastna på något postlager någonstans i värmen. Beställer från
Dibleys. Där kan man också beställa Streptocarpusar. Om nu någon är intresserad av det. Skylla?


Edee's Rosebud


Winnergreen?


Halo´s aglitter


Pretty Poison, läckra blad, eller hur? 

Kommentarer
Postat av: sara

Pretty Poison - vill ha!

2008-06-12 @ 23:56:04
Postat av: KD

Skicka din adress så kommer det några blad :-)

2008-06-13 @ 07:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback