Jour på ortopeden

Somnade visst till lite grann på förmiddagen. Vaknade med huvudvärk och frös ända in i märgen. Inte var jag sugen på att gå på någon ortopedjour inte. Men till slut tog jag mig i kragen och släpade mig dit ( det bör rendera många vuxenpoäng). Hade hur roligt som helst. Kanonbra handledare. Klämde och kände på både det ena och det andra. Lärde mig massor. Känner mig allt lite nöjd med dagen. Och nu är alla jourer utom anestesin avklarade. Den kan jag inte göra förrän det är dags för anestesiplacering. Häpp! Typ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft en bra måndag ? ;)

2008-03-24 @ 21:57:11
Postat av: Mårr

"Ortopeder är glada, enkla människor" säger Östen Ljunggren. Han har en poäng där ;)

Postat av: Kandidat Dropp

Ingen aning om vem Östen är, men han verkar vara en klok människa. :-)

2008-03-25 @ 06:09:40
Postat av: Mårr

Han endokrinmannen som brinner för benskörhet...hade ni inte honom på medicin?

2008-03-25 @ 09:05:03
URL: http://www.minplats.blogspot.com
Postat av: Kandidat Dropp

Jamen, jösses! Hur kunde jag glömma honom! Såg ju honom i kulverten senast förra veckan. Dessutom känner han Brodern. Jaja, teflonminne ...

2008-03-25 @ 15:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback