Skolan får vänta ...

Efter en långpromenad, flera samtal från Mr H (under diverse förevändningar men avsikten var nog att kolla hur jag mådde), några timmars sömn, telefonsamtal med Prästen (som var beredd att strunta i hebreiskan för min skull), ett antal rara SMS från vänner känns det lite bättre. Men inte bra. Kompisen SMS:ade att jag kämpar på i galen motvind. Då kändes det ännu lite lättare. Jag förlät mig själv en aning för att jag inte orkar. Galen och orättvis motvind är precis vad det är. Mycket händer bakom kulisserna, saker man inte gärna skriver på webben. Det är galen motvind och samtidigt har jag mina sjukdomar som alltid, alltid tar kraft. Dem är jag inte är beredd att säga några snälla ord om. Inte just idag i alla fall. 

Har fattat beslutet att gå tillbaka till skolan först när jag fått kontakt med alla mina doktorer och fått en genomgång av den här kroppen som är mer mot mig än med mig. Mr H sa när han kom hem från Luleå: -"Tänk att få en dag med dig utan snorpapper." Det är inte bara jag som är less på det här .... 

Kommentarer
Postat av: Mi

Jag tycker att det låter som ett klokt beslut! Hoppas att du snabbt får tag i dina doktorer och får rätsida på kroppen.
Kram härnerifrån så länge!

2008-03-06 @ 07:55:05
Postat av: Lotta

Låter som om du har det onödigt tufft. Hoppas du får rätsida på det som felar och att vinden börjar blåsa åt rätt håll igen.

Krya på dig!

Postat av: sara

Bra idé. Skolan lär ju inte försvinna och det viktiga är ju att du blir bättre.

Krya på dig!

2008-03-06 @ 08:46:14
Postat av: Lilla Mysan

Bra! Ta nu hand om dig! Du kämpar verkligen i motvind och jag kan tänka mig en hel hög med saker utöver skolan som gör att du har det mer än lovligt tufft just nu. Var snäll med dig och du vet var jag finns. Mina öron är bra på att lyssna!
Kram!

2008-03-06 @ 09:33:19
URL: http://lillamysan.diaryland.coml
Postat av: Kandidat Dropp

Kram på er alla. Det är skönt att ni finns.

2008-03-06 @ 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback