Dagsverke

Klockan är bara tolv och ett dagsverke har redan utförts. Måste erkänna att jag är lite nöjd med mig själv.

Började dagen med att jogga lite lätt. Längre än tidigare och jag får luft hela tiden. Ett framsteg får man säga.

Så tenta. För att ha vilat mig i form de senaste tre dagarna kunde jag ovanligt mycket. Ändå svårt att säga hur det gick. Det kan ha gått. Några frågor sket sig fullständigt, andra gick riktigt bra. Det stora problemet är nog att jag hade lite bråttom och inte förklarade fullt ut i alla lägen. Tyckte svaret var så självklart att jag nöjde mig med ett ord. I svaret stod sedan flera meningar. Där kan jag ha tappat en hel del poäng. Jaja, det är bara att vänta och se. Tyvärr dröjer rättningen ett bra tag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hurra! Nu kan vi njuta av sommaren. Håller tummarna att de ska rätta rätt. :)

2008-05-30 @ 12:34:52
Postat av: Kandidat Dropp

Jupp, här hålls tills resultaten kommer.

2008-05-30 @ 13:51:55
Postat av: Lilla Mysan

Tummhåll såklart! Och oavsett vilket - SOMMARLOV! Tjihoo! (Inte för att jag har jobbat ihjäl mig den senaste månaden, ehm... terminen, ehm... läsåret. Lik förbaskat ska det bli skönt med lov och jag kan bara tänka mig hur fantastiskt skönt det måste vara för dig som faktiskt nästan jobbat ihjäl dig.)

Postat av: Mi

Här hålls tummarna också! Jag tror och hoppas att du klarat dig!

2008-05-31 @ 17:24:35
Postat av: KD

Tack för det, raringar.

2008-05-31 @ 23:46:43
Postat av: Lotta

Håller tummarna för att det gått vägen med tentan. Den här gången också. ;-)

2008-06-01 @ 17:35:51
URL: http://vallterrier.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback