Det finns hopp om sommaren ...

för sedan några dagar är raringarna tillbaka i hagen bakom huset. Tillåt mig presentera Musse, S1 och S2:













Ja, egentligen heter väl S1 och S2 faktiskt 51:an och 52:an., men det lyckades jag inte urskilja på skylten förra året. Med en dåres envishet tänker jag fortsätta kalla dem S1 och S2. Deras mammor ska tydligen joina dem senare, men smet när transporten skulle gå. Officiellt är de på kärlekssemester ...

Testade att ta några närbilder på "kottembryon", när kameran ändå var med ut. Bilderna var riktigt bra innan jag drog ner på storleken för att lägga dem i bloggen. Det är lite trist att man inte kan lägga upp fullstora bilder. Man tappar definitivt i kvalitet.






Kommentarer
Postat av: Lotta

Ehhh... Bor inte du i stan, eller har jag missuppfattat något? (Med tanke på S1 och S2.)

Postat av: Kandidat Dropp

Jag brukar säga att jag bor på landet i stan :-)

Bor i utkanten av Muppsala, bakom huset börjar naturreservatet Hågadalen-Nåsten. Min lunga. Det som ger mig själslig ro. Här får jag allt vad som behövs av djur, natur och (vild)mark. Kolla länken:

_3217.aspx" rel="nofollow">http://www.uppsala.se/uppsala/templates/StandardPage_3217.aspx

17 kvadratkilometer stort, minsann...

Bodde jag inte här skulle jag inte stå ut. Alternativet är inte city utan på landet på riktigt. Fick nog av allt vad stadsliv heter efter åtta år i Stockholm.

2008-05-09 @ 19:19:55
Postat av: Nollan

Åh, vilka sötsnyggingar du har som grannar. Lätt att bli förförd av de där kan jag tänka. Kärlekssemester, jo jag tackar jag :)

Trevlig helg!

2008-05-09 @ 22:04:16
URL: http://iordochbild.blogspot.com
Postat av: Lotta

Länken funkar inte, men jag tror jag förtår ändå. Låter som en väl vald boplats. ;-)

2008-05-10 @ 08:40:32
URL: http://vallterrier.wordpress.com
Postat av: Kandidat Dropp

Fattar inte varför länken inte fungerar, Lotta. Men sök på Hågadalen.

2008-05-10 @ 09:52:48
Postat av: KD igen

Trevlig helg på dig själv, Nollan ... och alla andra som läser.

2008-05-10 @ 09:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback