Ooops, det bara kom ...

Det har under en längre period varit lite "huller om buller" på extrajobbet. Det är konkurrens mellan personalgrupper och alla anställda tycks ha en egen agenda med egna mål, fristående från verksamheten.
Som vikarie har jag tack och lov stått utanför det hela. Detsamma har övriga vikarier gjort. När vi vikarier är där har vi en "samstämmighet". Chefen är väl medveten om problemen, flera har påpekat situationen, däribland jag (tvärtemot min vana faktiskt något motvilligt). Häromdagen utspanns sig följande samtal mellan chefen och mig:
C: -Nu du, ska det bli ordning på stället. Vi är överens om regler.
KD: Ha! Ha!, råskrattade jag. Det tror jag när jag ser det.
Det bara kom. Hade kunnat bli så fel. Är glad att chefen tog det på rätt sätt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha

2008-11-17 @ 18:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback