Redan dags ...

Fem lediga veckor har gått snorfort. Från vinter till vår i ett huj. Har inte hunnit hälften av det jag tänkt mig och ändå är det dags att gå till skolan igen i morgon. Kurserna lär vara bra, ändå är jag inte ett dugg sugen. Det är så mycket utanför skolan som borde få ta tid, ork, kraft och fokus. Med långa skoldagar kan jag inte prioritera som jag vill. Det är ruttet! Skolan kan inte prioriteras bort och som sagt kurserna lär vara jättebra. Önskar bara att de inte var en del av mitt liv just nu. Suck!

Kommentarer
Postat av: Mårr

Hud/infektion?



Minns när jag satt och försökte foga ihop de schemana i kalendern, det var helt ABSURT meckigt - hoppas de kommit med nån mer användarvänlig modell nu.



Kurserna ÄR bra och tiden bara rasslar iväg, fast mycket fritid var det verkligen inte.

2009-04-14 @ 17:23:34
Postat av: KD

Ähum, nej det har de inte! Jag meckar.

2009-04-14 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback