Porr

Det här: Bakker, är rena rama porren för nybliven husägare. Man kan söka på kategori, på blomningstid, på färg, på planteringstid, på storlek, belysning, doft. Wow, typ!

Efter en stunds drömmande och dreglande över sidorna smög jag upp bakom Mr H i sängen, lade mig tätt bakom hans rygg varpå följande samtal utspann sig:

KD:
Älskling!
Mr H: Mmmm
KD: Vi måste bestämma en sak innan vi flyttar
Mr H: Mmmmm?
KD: Hur mycket pengar jag får lägga på trädgården i höst.
Mr H: Väckte du mig bara för det?
KD: Det är viktigt.
Mr H: Älskling, du får lägga precis hur mycket du vill.

Det kallas kvinnlig list. Det är så man får som man vill. Tag dem med garden nere. :-)

Kommentarer
Postat av: Mårr

Absolut briljant. Respekt! :D

2009-08-08 @ 23:19:45
Postat av: Lotta

Kvinnans list övergår mannens förstånd. Alltid! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback