Vad man kan göra en hel sommar när man inte bloggar - del 46

Kusin M var för första gången ensam en längre tid med sin son, lilla A, och kom förbi med A i vagnen.




Mormor och jag åkte som sagt var runt till diverse kyrkogårdar för att sköta om gravarna.



Jag tror att morfar föddes i den här stugan. Visst är det så, moster?



Linfälten blommade utanför mormors lilla stuga.



Besten och jag tog promenader och njöt av landskapet.











Nog var A söt men han hade stenhård konkurrens av M:s Ville.





Här skiljer det ca 87 år. Svårt att tro att mormor är så gammal. Hon är så vig och ung i kroppen och helt klar i knoppen.


Lille A var trygg i mormors famn.


A:s mamma


A:s pappa


Släktens äldsta och näst yngsta händer.

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, lille bäbisen! Vad sugen jag blir efter fler - fast jag VET att jag inte orkar :)

Och så fina bilder med händerna!

2009-08-13 @ 09:56:04
Postat av: Anonym

Åh, vilken hemlängtan jag fick nu :( (Och bebissug fast jag säger som Petra, jag orkar inte med fler än de här två odågorna.)

2009-08-13 @ 13:47:10
Postat av: KD

@Petra: Kul att du gillade dem, det gör jag med.

@er båda: Skicka överblivna barn till mig :-)

2009-08-13 @ 16:37:01
Postat av: Mårr

Hihihi, Ville! Love him!



Så fin bild med händerna, verkligen

2009-08-13 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback