Vad man kan göra en hel sommar när man inte bloggar - del 64

Lilla Besten följde med mig ner till Västergötland. Ghetto eller inte, lägenheten låg perfekt.  Jag hade bara fyra minuters promenad hem. Inga problem med att få till Bestens lunchpromenad med andra ord. Hon var med på nästan alla utflykter, tror hon tyckte det var spännande att se alla nya ställen. Också hade hon ju ensamrätt till matte. Dygnet runt! Mitt knäonda och den laterala epikondyliten som växte fram nere i VG kan nog inte bara skyllas på asfaltspromenader. Tror att det gjorde sitt till att jag delade 70 cm luftmadrass med Lilla Besten. Helt bekvämt var det inte. Åtta kilo taxfröken har en imponerande förmåga att breda ut sig.


Lilla Besten får glass av husse i Skara.


Vet inte vad som tog åt henne här. Pinnar brukar hon inte tugga på ...




Om jag sitter fint får jag nog smaka.


Lemuppen ger sig inte ....


Mattes luftmadrass ligger man bra på.







Södra Ryds grottor


Ska ni äta nu? Var är min mat då?


Smulor från rike mannens bord.


Men släpp då, gubb*&?=)¤l.


Om ni inte ger mig nu börjar jag snart yla. Hälsningar Lemuppen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Charmigaste lemuppen i hela världen!

Postat av: Mårr

Som vanligt garvar jag ihjäl mig åt hennes fejs, snacka om uttrycksfullhet! :)

2009-08-20 @ 18:13:47
Postat av: ami

=)

2009-08-20 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback